Veelgestelde vragen over bestellen
➖Kan ik vanuit elk land of elke regio kopen?
We accepteren aankopen uit de meeste landen of regio's, maar de volgende landen of regio's zijn niet beschikbaar voor aankoop vanwege logistieke beperkingen of lokaal beleid: Vasteland China, Afghanistan, Burundi, Irak, Libië, Mali, Niger, Somalië, Syrië, Zuid-Soedan, Jemen, Soedan, de Centraal-Afrikaanse Republiek, Eritrea, Iran en Noord-Korea.
➖Welke betaalmethode kan ik gebruiken om een aankoop te doen?
We ondersteunen offline USD-overboekingen of online betalingen in digitale valuta.
Wij accepteren geen creditcardbetalingen.
➖Hoe lang duurt het voordat de producten na aankoop worden verzonden?
Over de producten voor de voorverkoop op 15 april: bevestigde bestellingen tijdens de voorverkoopperiode moeten binnen 8 weken na de officiële opening van de uitverkoop worden verzonden. Bevestigde bestellingen na de officiële opening van de uitverkoop worden 8 weken nadat de bestelling is geplaatst verzonden.
➖Is er een bezorgservice?
We maken gebruik van externe vervoerders om pakketten af te handelen, zoals DHL, UPS, enz.
➖Hoe lang is de verzendtijd?
Meestal kiezen we voor douanevervoer over land als bezorgservice, en de benodigde tijd varieert afhankelijk van de bestemming.
Als klanten snellere termijnvereisten hebben, kunnen we luchtvracht kiezen voor een snellere levering.
Na het plaatsen van uw bestelling kunt u contact opnemen met het door u gekozen transportbedrijf om eventuele problemen op te lossen.
Op uw verzoek zullen wij u de nodige informatie verstrekken.
Zit er garantie op de producten? Hoe lang is de garantieperiode?
Er is een garantie. 24 maanden voor de Miner en 24 maanden voor de PSU.
➖Wat is het retour-/ruilbeleid?
Alle bestellingen in de voorverkoop kunnen niet worden gerestitueerd. Zorg ervoor dat u uw bestelling serieus neemt en weet wat u bestelt voordat u koopt.
➖Wat is het voorraadmodel van de miner?
Miner die we momenteel in het magazijn bewaren, klaar om te worden verzonden. Dit miner wordt binnen 24 uur verzonden nadat de betaling is ontvangen. De klant kan dit ophalen miner persoonlijk ook.
➖Wat is een leverings- of productiemodel?
MinerProducten en producten die bestemd zijn voor productie of levering worden op een bepaald tijdstip geleverd en versneld geproduceerd. Er staat ook een tijdstip vermeld op de website wanneer het de leverings- of productiebatch betreft. Na deze tijd producten of miners worden afgeleverd bij de klanten.
➖Wat is hosting model?
De miner zou onmiddellijk worden afgeleverd bij de geselecteerde hosting faciliteit. De miner is al onderweg of bevindt zich al in hosting faciliteit. U krijgt toegang tot de miner om het op afstand te bedienen en te ontvangen KASPA munten of Bitcoins van miner. Wij hosten, onderhouden en servicen dit miner. De hosting locaties liggen naast de elektriciteitscentrales die gebruik maken van groene energiebronnen. De winstgevendheid van miner in hosting hoger dan miner voor bezorging of zelf gehost miner. Je kunt besluiten om te nemen miner oppompen van hosting op uw locatie of op elk gewenst moment op uw adres afgeleverd binnen een opzegtermijn van 3 maanden.
➖Wat is het verschil tussen hosting model en leveringsmodel?
In het bezorgmodel draag je de zorg en verantwoordelijkheid voor de miner. in hosting model waar wij voor zorgen miner en service en onderhoud. U betaalt een kleine vergoeding voor de elektriciteitskosten waarin al de servicekosten zijn verwerkt. Dit tarief is doorgaans goedkoper dan het tarief voor elektriciteit bij de klant. De miners in hosting model zijn winstgevender en genereren meer kaspa munten of bitcoins dan miners beheerd door klanten